

Біздің мектептегі жаратылыстану ғылымдары апталығы дәстүрлі болып табылады және жыл сайын бастауыш мектепте өткізіледі, мектептің жұмыс жоспарына сәйкес 10.11-14.11.2025 жылдар аралығында өткізілді. 1-4 сынып оқушыларының табиғатты зерттеуге, экологиялық мәдениетті, зерттеу дағдыларын қалыптастыруға және әртүрлі ойын, шығармашылық және практикалық қызмет түрлері арқылы қоршаған әлемге ұқыпты қарауға танымдық қызығушылығын дамытуға жағдай жасау.
Аптаның міндеттері:
- Оқушылардың тірі және жансыз табиғат, қоршаған әлемдегі қатынастар туралы білімдерін кеңейту.
- Байқауды, қызығушылықты және табиғи құбылыстарды зерттеуге деген ұмтылысты дамыту.
- Оқушылардың экологиялық санасын және табиғатқа жауапкершілікпен қарауын қалыптастыру.
- Туған жерге деген сүйіспеншілік сезімін, қоршаған ортаның тазалығы мен сұлулығын сақтауға деген ұмтылысты тәрбиелеу.
- Шығармашылықтың көрінісі үшін жағдай жасау
Пән апталығы аясында өткізілді:
1.Жаратылыстану апталығының ашылуы.
2."Өсімдіктер әлемі" суреттер байқауы.
- "Жануарлар әлемі" - "Жануарды тап" ойыны және " кім қайда тұрады?»
- "Мен табиғатты қалай сақтаймын"шағын эссе байқауы. "Балалардың көзімен Экология" мультфильмін көру.
- Қорытындылау
Іс-шаралар мен шығармашылық тапсырмаларды дайындау кезінде балалардың жас ерекшеліктері ескерілді. Әрбір іс-шара қойылған міндеттерді іске асыруға бағытталған.
Аптаның басында оқушыларға "өсімдіктер әлемі" суреттер байқауы жарияланды. Бұл байқаудың мақсаты біздің мектеп оқушыларында экологиялық мәдениетті қалыптастыру болды. Кейбір оқушылар бірнеше сурет салған. Ең белсенді 3 және 4 сынып оқушылары болды.
Барлық іс-шаралар интерактивті технологияларды қолдана отырып, презентациялар арқылы өткізілді. АКТ көмегімен ойын оқыту әдістерін қолдану нәтижесінде келесі мақсаттарға қол жеткізіледі:
-оқушылардың танымдық қызметі ынталандырылады;
- ойлар белсендіріледі
- арнайы ақпарат өздігінен есте қалады;
- оқушының жеке қасиеттері анықталады;
- пәнді оқуға деген ынта күшейеді;
- оқушылардың сәтсіз жауаптарға деген ауыр реакциясы жоғалады;
- оқушыларға оқудағы көзқарас неғұрлым нәзік және сараланған болады.
Қызықты аптаның проблемасы, сондай – ақ жақсы сабақ-бұл танымдық қызығушылықты, оқушылардың дайындық деңгейін және мұғалімнің педагогикалық ниетін үйлестіру мәселесі. Маңыздысы, бұл күндері балалар пәндер бойынша қаншалықты қызықты, ерекше, мағыналы, олардың барлығы өзара байланысты және болашақта әрқайсысы үшін қажет екендігіне тағы бір рет көз жеткізді.
Болашақта апталықты өткізуге мектеп оқушыларының қызығушылығын арттыру үшін онда ерекшеленген оқушыларға кең жариялылық беріп, оларды көтермелеумен желі ұйымдастырылды.










